KALP PASTAM,MEISTERS MOHNKRANZ ve ŞEKER HAMURLU KURABİYELER..

15 Şub

BU SABAH ÇOCUKLAR GİBİ MUTLUYDUM..NEDENİ İSE BİR SATIR AŞAĞIDA YAZIYOR..
SABAH SABAH İŞE GELDİĞİMDE SAYFAMDA OLAN DEĞİŞİKLİĞİ ARKADAŞLARIM BANA SÖYLEYİNCE ŞAŞIRMIŞTIM..O ARADA GELEN BİR TELEFON VE SAYFAN ÇOK GÜZEL OLMUŞ GÜLE GÜLE KULLAN DİYEN BİR ARKADAŞIM..BENDE BÜYÜK BİR HEYECANLA SAYFAMI AÇIP GÖRDÜĞÜM MANZARA KARŞISINDA NE DİYECEĞİMİ BİLEMEDİM İNANIN.BANA SÜPRİZİ YAPAN CANIM ARKADAŞIMA ÇOOOOK TEŞEKKÜRLER!!ÇOOOK MUTLU OLDUM HEMDE ÇOOOOOK..ELLERİNE VE GÜZEL GÖNLÜNE SAĞLIK ZEVKLİ ARKADAŞIM..CANIM BENİMM..

Bu çubuklu kalpleri HANIMİŞ’de görüp özendikten hemen sonra bende denedim.Tadı için muhteşem kelimesi az kalır. TEŞEKKÜRLER HANIMİŞ.. Eğer damakta iz bırakacak kurabiye isterseniz hemen bunlardan deneyebilirsiniz.

250 gr oda sıcaklığında tereyağı,1 su bardağı pudra şekeri,1 çay kaşığı kabartma tozu,2 yumurta,1 paket nişasta,portakal rendesi,zerdali çekirdeği,zencefil.Alabildiği kadar un..Kulak memenizi tutup sonra hamurun aynı kıvamda olmasına özen gösterin.Tarifi Hanımiş’den kolaylıkla alabilirsiniz.Benim kurabiyeleri tek farklı kılan şeyler..Hamuru 3 parçaya ayırıp her birine portakal kabuğu rendesi,öğütülmüş zerdali çekirdeği ve badem aroması,diğerine de zencefil katıp yoğurdum.Tek kusurum hamuru merdane ile çok ince açıp piştikten sonra elde bile dağılıyor olması idi.Bu yüzden lütfen eğer denemek isterseniz hamuru biraz kalın açarsanız bu tür aksilikleri hiç yaşamamış olursunuz ve şeker hamuru ile yapacağınız çalışma kolay olur.Ben kurabiyeleri tahta şişlere geçirip pişirdim fakat belirttiğim gibi ince olduğundan çubuklar kabul etmedi kurabiyeleri..Yazık gördüğünüz gibi masanın üzerinde kaldılar,diğerleride tabakta tabiiki..Bardaktakiler ise yaklaşık bir 5 dk salındılar ve salınmaları ile kaldılar..Aynen masanın üzerinde un buz oldular..Sonrasında ise birilerinin midelerine nasıl girdiler bende anlamadım ki.))Uzun sözün kısası çok lezzetli kurabiyelerdi..)) ŞİMDİDEN ELLERİNİZE SAĞLIK…!

Meisters Mohnkranz

Şeker hamurlu 2.pastam çok başarısız oldu,fakat içinin kreması ve keki tam not aldı. :))

Malzemeler
4 yumurta
yarım su bardağı sıvı yağ
kabartma tozu,sıvı vanilya
3 yemek kaşığı mabel kakao
175 gr pastacı çikolatası
1 su bardağı şeker
1,5 su bardağı un
minicik tuz
yarım limon suyu
5-6 damla rom
Kreması
250 gr çikolatayı benmari usulü eritin.
1 kutu krema ile çırpın
1 kutu labne peyniri ekleyin iyice çırpın kremanız hazırdır. Çok sulu olursa 1 paket krema sertleştiricisi kullanabilirsiniz.(ben kullandım)
Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

